JAG GER UPP!

OK, istället för att tjura över julskyltning i oktober och november ger jag upp, kapitulerar, gör en lappsväng!

GOD JUL ALLIHOP!

Nu ska jag dricka glögg och julbona lite hemma...köpa kryddor och ställa fram i skålar så att det doftar kanel och nejlikor i hemmet. Det känns som om jag har fått nog av min hårdnackade " ingen jul innan advent" när dottern trippar omkring och skriker julsånger och frågar en ca 5 ggr per dag när granen kommer...när vi dessutom får julen slängda i ansiktet när vi ska in och handla strumporfår bägaren att rinna över! Julkransar, julsånger, julgranar överallt!



Så god jul och god morgon!


Kommentarer

Yoko sa…
Hahaha! Lillan springer runt o skriker: var e julgranen? var e julgranen?!
Anonym sa…
Wonderful site you have here but I was wanting to know if you knew of any community forums
that cover the same topics discussed here? I'd really like to be a part
of group where I can get feedback from other knowledgeable individuals that share the same interest.
If you have any recommendations, please let me know. Kudos!


Here is my webpage magento themes