Att förlora sitt skratt

Det låter konstigt, men så kan det gå...

Jag har tagit på mig en tung arbetsbörda, studerar 125%, försöker att underhålla uppstartningen av min business (konsthantverk) och har ett älskat litet barn att ta hand om.





Jag är ofta en obotlig optimist, men det är inte alltid positivt...jag har förlorat mitt skratt.

Hela tiden ansträngd, försöker maxa tiden, hinna med ALLT.


Jag fick höra av maken som varit på en stresskurs med jobbet att ett tecken på att man börjar tilta över är när man blir sjuk så fort man kopplar av. Detta är mitt stora stora gissel -varje semester blir jag REJÄLT sjuk i ca en vecka...trist om man bokat 10 dagar utomlands semester.



Ett annat tecken är oförmågan att skratta...




jag längar efter ett långt, hjärtligt, innerligt, hejdlöst ASGARV......det var så länge sedan!

Känner mig faktistkt lite ensam i denna oförmåga. Finns det någon där ute som har tampats med detta?!

Kommentarer