Jag har varit busy busy!

Nu har jag äntligen gjort om en stor församlingslokal så att den känns mysigare att vara i och så att ALLA känner sig bekväma och avslappnade i den. Jag har på ett vis barn-, äldre-, handikapp- och grupp- anpassat lokalen genom att möblera om den och gjort den mysigare genom att sätta upp tyger!

Gensvaret blev oerhört positivt och kostnaden? Ca. 300 sek!

Jag ska dit och plåta imorgon.

Jag rekomenderar att våga fråga om man får göra om offentliga lokaler man vistas mycket i...bara för att det ska vara trevligare för ALLA! Man blir så mycket lyckligare! Själv har jag hittills på frivillig basis gjort en makeover på öppna förskolan (som verkligen såg för deppig ut!) och i denna lokal och VIPPS så blev livet lite enklare och skönare! Skicka vidare!

Kommentarer

Åh vad häftigt! Vad använder du lokalen till?
Yoko sa…
Det är ryska kyrkans lokal där de serverar kyrkkaffe! Ett måste på söndagar!