ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH!!!!! Friiiiiiiiiii!

Jag har just lämnat in min C-uppsats....den har kostat mig så mycket tid med min fantastiska lilla 2-åriga dotter....
Jag har varit så pressad av att skriva denna uppsats med alla andra viktiga uppgifter jag har i livet....

OCH...

Jag har insett att jag är just vad alla runtomkring mig har upprepat hela mitt liv: Jag är en konstnärssjäl.....Med detta menar jag att jag inte kan leva utan att skapa....jag mår så dåligt att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv! Detta var en värdefull insikt och nu gäller det att acceptera detta faktum och satsa på mitt konsthantverk! Jag måste låta det ta dess rättmätiga plats i livet!


När jag hade lämnat in uppsatsen var det som att vara nyförälskad....Hjärtat knep ihop sig av glädje!

Äntligen tid med min dotter och man!
Äntligen får jag skapa utan dåligt samvete!


ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!!!!!!




Fri!!!

Kommentarer

Sussie sa…
Vilken känsla! Att äääntligen få tid för allt annat! Jättebra kämpat!

Låter stålande att du ska satsa på ditt skapande! Du gör så underbara saker så det vore verkligen bortkastat om inte fler fick njuta av ditt hantverk!
Yoko sa…
Jaa, underbart...som att komma i mål efter att ha sprungit maraton! Arbeta så hårt tär på en, med tanke på att man har barn...

Kram och Tack!!!