onsdag 7 september 2011

Fanns det något som värmde hjärtat så....

...som mammas kärleksfullt tillagade matsäck när det var skolutflykt?!

Kärlek i en liten låda kallade jag det.

Varenda liten detalj var gjord med omsorg och tanke på hur jag skulle uppleva matlådan när jag öppnade den! Det är ett kärlekstecken som för mig var värdefullt!



Jag har tagit med mig detta till min lilla dotters förskole-matlåda. Den är inte lika sofistikerad som den min mor gjorde, men det är tanken som räknas!



(Was there ever anything that warmed my heart more then the lovefully packed luchbox my mother gave me on school trips? I called it Love in a little Box. I have tried to take this with me and pack my little girls box as nice as I can for the kindergartens extra breakfast...even it is far from as soficticated and complex then my mothers boxes.

Inga kommentarer:

http://rpc.twingly.com/

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggportalen.aftonbladet.se