För den blivande modern!

Bugaboo skydd/cover och blöjbyte organizer!



Organizern har jag hållt på med halva natten...men jag kunde inte låta bli. Det finns inget mer stressande än en överfull blöja när man är ute på äventyr och då är en organiserad blöjväska A och O för att lugna ner en nybliven moder!

Så Ems: En liten bonus till dig! Ett fack för blöjor, ett fack för extrakläder och ett öppet fack för våtservetter som måste vara lättillgängliga



Bugabooskyddet är bra på två vis: ,du sliter inte på orginalskärmen och du får en personlig look på vagnen°!

Jag är riktigt nöjd!!!

Kommentarer

Vad fint! Du är grymt duktig!
johanna sa…
fin blogg, hur mår du? :)
den blivande modern :) sa…
Oiii. VIlken grej att fa se hur den passar pa. Pussar i massor.
Ems sa…
Nu har jag banne mig stans snyggaste vagn!!!
Fridan sa…
Åh vad fint du gör!! vill se mer!
Yoko sa…
tackar! more coming up!